powrót do strony głównej / back to main page

gdy za oknem sahara


  • 5


W takie dni  nic tylko schowac sie w domu ... moje robaczki sa wykonczone ta pogoda i za bardzo nie chca pozowac, wiec wstawiam zdjecia kilku przyszlych stylizacji ...


Pierwsza kopertowka Vivienne, nie wie za bardzo jak ja jeszcze trzymac, ale juz wie ze zawsze musi ja miec przy sobie :)
No i trzymamy sie trendow - koronkowe szorty to 'must have' !!! - ZARA
Body - Carter's
Buciki - ZARA
Kazda z nas w kopertowce trzyma niezbedne dla siebie rzeczy.
Niezbednik Vivi to :
Krem perfumowany - J'arore Dior
Mini perfumki - Versace
Perelki - https://www.facebook.com/pages/PrzydrygaDuet-HandMade-JewelleryCeramic/345920510136
no i najwazniejszy - MONIUŚ - oczywiscie w kolorze miety - Avent :)
Kopertowa - ZARA



Bosko modne butki Olka ( tak to sa meskie buty ) - Zara - teraz sa w przecenie.



UWAGA: kupcie ok 2 rozmiary wiekasze - okropnie sie je wklada. Ja sposobem na wsizg - czyli z kremem :P 




Koszula dzinsowa - H&M
Koszula biala - Baby Dior
Szorty - Baby Gap





 Nasze ulubione dwa spodnium. Jedno na spacer drugie na łake :) - Baby Dior 


No i znowu trendowo, czyli plisy !!! kolejny must have.
Sukienka - H&M
Cudne balerinki - Zara (teraz w przecenie )
Torebeczka - Liz Claiborne
Spineczka - Reserver
Perelki - https://www.facebook.com/pages/PrzydrygaDuet-HandMade-JewelleryCeramic/345920510136





Czasem ale tylko czasem cenimy wygode :P
T-shirt - Calvin Klein
Japonki - NEXT
Szorty - NEXT 

Koszula i kapelusz - H&M
Sandalki - ZARA 

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podobaja Twoje stylizacje. Sama mam 10 miesiecznego chlopca, ktorego lubie ladnie i ciekawie ubierac. Widze, ze Oli ma bardzo duzo butow i nie koniecznie takich okropnych 'ortopetycznych'. Sama chcialabym zakupic w Zarza fajne mokasyny, ale syn siedopiero uczy chodzic wiec nie wiem czy to bedzie dla niego dobre. A co ty o tym myslisz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc :) Oli dopiero chodzi od tygodnia i chyba najlepiej chodzi mu sie na boso :) No ale sa sytuacje ktore wymagaja obuwia no a te musza poprostu byc ladnie. Ortopedyczne buty sa okropne!! :P Ja uwazam ze buty maja chronic stope - nie naucza dziecka chodzic :P nie dajmy sie zwariowac :P My stawiamy na estetyke :) A wlasnie w mokasynach z zary zaczynalismy unauke. nogi sa i maja sie dobrze :P Zazdroszcze Ci, juz pewnie niedlugo syn postawi pierwsze samodzielne kroki, a sam moment jest cudowny :) zyczymy powodzeni w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Gratuluję idei bloga. Stylizacje bardzo udane, wyróżniające się swoją oryginalnością. Mam tylko pytanie, czy te torebki z perfumami w środku nie są lekką przesadą jeśli chodzi o tak maleńkie dziecko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesada hmm . Dla mnie przesada byloby gdybym uczyla dzieci palic albo pic ... no ale to juz raczej wrecz karalne . Mysle ze,rzesada' to wogole pojecie wzgledne, my mamy raczej luzne podejscie do zycia i bawimy sie :) Prosze nie brac wszystkiego doslownie, nie o to chodzi :) ale uwazam ze na uczenie malej dziwczynki podstaw dbania o siebie nigdy nie jest za wczesnie :) serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. to chyba mój ulubiony ze wszystkich Waszych postów :D nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-