powrót do strony głównej / back to main page

Trendy jesien/zima 2012-2013


  • 2


Baby Dior
Odkad osadzilam sie w polsce bardziej na stale, zaczelam doceniac nasz klimat.

 Jak to idealnie, samoistnie sie dzieje ze, tylko zawieje chlodniejszy wietrzyk a juz zaczynamy miec coraz bardziej ochote na zmiane garderoby na bardziej ciepla, stonowana w kolorch i bardziej welniana :)
Srodek lata a  juz pojawiaja sie pierwsze kolekcje jesienno zimowe. 
Trendy to nie koniecznosc. Trendy, to ogromna ilosc propozycji, z ktorych kazdy cos dla siebie znajdzie. Ja zazwyczaj wybieram raczej klasyczne kroje z nowych kolekcji, ale daje sie naciagnac na nowe kolory !!! 
Totalnie zakochalam sie w bordzie i wszystkich jego odmianach i juz zaczynam polowanie na ten kolor !!!
Zloto,nude, butelkowa zielen i granaty nadchodza :)
Baby dior

Baby Dior
Baby Dior



Baby Dior
Baby Dior

Baby Dior

Baby Dior
Baby Dior


Burberry
Burberry
Burberry

Baby Dior
Baby Dior

Kolekcja Diora totalnie mnie rozwaila.



 

Burberry
 




Little Marc Jacobs
Little Marc Jacobs









Ok ale zejdzmy na ziemie :) 
Ponizej Benetton Baby, Toddler i Kids :)

Benetton Baby



 












No i Zara gdzie w zasadzie znajdziecie wszystko co pokazane powyzej tylko w nizszych cenach :)
 To co podoba mi sie dla Vivi :)

















Torba/tornister jest przeboski !!! Taka retro :)



  i dla Olka :)










H&M

No i oczywiscie 'lumpy' (sh) nieodgadniona skarbnica trendow :)

2 komentarze:

  1. Właśnie się zastanawiałam nad wyborem kolekcji Diora lub Burberry do numeru jesiennego. Rozwiałaś moje wątpliwości :D Bardzo dziękuję!
    Co do ubranek z Zary, ceny mnie osobiście nieco przytłaczają, ale jeszcze bardziej mi smutno, kiedy widzę cudne ubranka poniżej rozmiaru, którego szukam. Im starsze dziecko, tym jakoś mniej fantazji, niezależnie od marki, niestety.
    Tornister genialny. U nas jeszcze go nie ma. Bardzo mi się też podobają bordowe trampko-półbuty i czapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :) i czekamy na nowy numer :)
      Ceny w zarze no coz, sa wysokie, biorac pod uwage ze chialabym miec wiekszos ubranek dla dzieciakow :P ale nie mozna miec wszystkiego-a szkoda :P :) Tornister, w zasadzie jest torebka-jeszcze !!! :)

      Usuń

Instagram

-

-

-