powrót do strony głównej / back to main page

Birthday Party !!! Happy Birthday Vivienne & Olivier


  • 15





Dziś małe skrawki imprezy urodzinowej dzieci.
Pogoda dopisała a maluchy zjadły więcej słodyczy niż przez cale swoje życie :) 
No ale w końcu od czego są urodziny :)

Dzieci ubrane w całości w ukochane Jacadi Paris idealne na taką okazje. Dzieci wyglądają tak elegancko jak w niczym innym :) więcej zdjęć tej stylizacji ---> TUTAJ

Cudne tiulowe pompony dostaliśmy od Love&Love <3
Papierowe słomki, formy na babeczki i kolorowe łyżeczki do kupienia na ScandiLoft.
A rowerek biegowy Baghera na Bokado

A jeśli ktoś z Bełchatowa ma ochotę na pyszne babeczki i tort to tylko Cukiernia Lewandowicz :)










































15 komentarzy:

  1. Sto lat dla przesłodkich bliźniakow na świecie!!
    Pięknie zorganizowane urodziny a zapakowany prezent mnie bardzo urzekł. Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna dekoracja! Te pompony i autka... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudony cały wystrój!! i bez i konwalie i bratki.. przepiękne zdjęcia i aż z zachwytu mi twarz bieleje ;)) prześlicznie naprawdę! :):) HAPPY urodziny - jak to moje dzieci mówią- dla V & O :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje idealnie dopasowane dzieci do okazji, miejsca, zwinnie i dziewczeco, urokliwie, pieknie te stroje. tutaj pasuja bardzo . porcelana/szkło/kwiaty/tiulowe kule ... cudo i jakie inne delkikatne, subtelnie.. kk.słodkiego zycia maluchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne urodziny, i wszystkiego naj naj dla najpiękniejszych bliźniaków w sieci!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat dla dzieci,a wszystko oglada sie z zachwytem:)))cudo tylko troszke dzieci-gosci mi brak,ale moze po prostu nie sfotografowane
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudnie!!! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiulowe pompony są genialne, przyjęcie pierwsza klasa, zdjęcia jak zwykle piękne i jak zwykle zachwycam się Twoimi dzieciaczkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie. Jestem pod wrażeniem Pani bloga. Czy moglabym się dowiedzieć jakiej firmy jest zastawa na Pani stole?Chodzi mi o kieliszki, filiżanki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kieliszki wyglądają mi na Almi Decor :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę Wam tego Maja
    U mnie choć nie bliźniaczki tak niemal w tym samym miesiącu i dniu urodzone :) I tak mi się marzy taka imprezka chyba zrobię im szybciej PIĘKNIE BYŁO i pewnie pęknie będzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-