powrót do strony głównej / back to main page

Dolce & Gabbana Kids AW 2013/2014


  • 10







Jesień już tuż tuż.
Pogoda idealnie daje nam to odczuć. 
Czas zakupów jesienno zimowych czas zacząć :)
... i jak się ciesze ze większość płaszczyków i kurtek i butów okazała się już sie za mała. 
Co sezonowe odnawianie garderoby dzieci to jak się okazuje jedno z moich ulubionych zajęć w tym czasie. Choć planuje spore zakupy, to u nas jesienią na pewno pojawią się elementy zeszłych kolekcji. 

Moje must heavy to :

Bordo !!!
Butelkowa zieleń !!!
Granat !!!
Szarości !!!

Te kolory zawsze wracają do mnie jesienią. Są klasyczne, eleganckie, świetnie łącza się z naszymi podstawowymi kolorami (beż, ecru, brązy, złoto, pudrowy róz ) i przepięknie kontrastują z jesienna kolorystyką.

W tym tygodniu będę przedstawiać Wam kampanie światowych projektantów. 
(Wchodząc do Zary od razu zgadniecie czyje skradzione projekty widzicie na wieszakach :P)
...

Tydzień zaczynam od kampanii D&G 

A już na początku października zobaczycie Vivi&Oli w kampanii reklamowej polskiej marki :)








































Na dziś tyle( lece po dzieci do przedszkola) ale jutro porządnie zabieram się za temat mody przedszkolnej !!!!!


10 komentarzy:

  1. Sama bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba w ramach inspiracji bo płaszczyk D&G dla dziecka to wydatek + - 2 tys złotych :)trochę dużo ;)

    lulcialula.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne ubrania, zdjęcia i dzieciaki! mogłabym założyć wszystkie te ubranka na swoje dziecko :) trzeba nauczyć się szyć i zacząć kopiować bo na zakup na pewno nie mogę sobie pozwolić haha ;) pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile uwielbiam lato, a jesień nigdy nie napawała mnie optymizmem, to właśnie jesienią można tworzyć nieskończone kombinacje stylizacji. Kolor bordowy również jest na mojej liście, dodałabym tylko do tego zestawu kolor żółty/musztardowy:)
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Na fb zrobiła na mnie wrażenie ta piękna bordo-granatowa krata, ale teraz widzę, że moje serce skradłby przede wszystkim marynarkowy sweter i skórzane szelki. Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolekcja dla chłopców o wiele ciekawsza niż dla dziewczynek moim zdaniem oczywiście. aż mi żal, że nie mam synka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowe!!! Normalnie sie zakochałam :P

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    www.stylowy-maluch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. The girl's collection is just gorgeous!!!! The dresses are sooo beautiful!!! What an inspiration!
    Thank you for sharing these amazing photos!!!

    Kate

    http://myvanillamuse.blogspot.kr/2013/09/baby-style-but-mom-everyone-is-wearing.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i stylowe! Tylko cenowo trochę drogo.....

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-