powrót do strony głównej / back to main page

Brothers and Sisters / ZARA


  • 10

Od 2 dni przeglądam zara.com. Zamawiam parę podstaw dla Vivi&Oli. Wrzucam, wyciągam z koszyka. Zmieniam zdanie co 5 minut, wizje się zmieniają. 
I tak wpadam teraz ze 3 razy dziennie i myślę i myślę.... a tu nagle !!!!!!

Wyskakują mi znajome dzieciaki.
Dzieci z jednego z moich ulubionych blogów www.mokkasin.blogspot.com !!!

Zara zaprosiła do projektu jeszcze 2 blogi !!! ---> KLIK 

ZAZDROSZCZĘ :)











Jak Wam podoba się projekt ? :) 

Photos by - mokkasin.blogspot.com


10 komentarzy:

  1. niestety zdjęcia mnie nie zachwyciły, stylizacje również, jakieś takie słabe, mdłe i oklepane, nic nowego jednym słowem.
    Nie mogę się doczekać postu z Pani dzieciaczkami :)
    pozdrawiam.
    Stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. MNIE również nie zachwycił ani bloog ani stylizacje, ani niestety foto........ może dlatego, iż jestem pod wrażeniem doznań artystyczno-stylistycznych na Pani bloogu. Wg mnie jest on niedościgniony pod wieloma względami. I ma Pani to coś co nazywa się polot, własny styl - wizja artystyczna. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia dla dzieciaczków a Pani dalszych sukcesów, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, stonowane jak to zara. Twoje będą na pewno lepsze!;-)
    s

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog:"MOKKASIN" bardzo ciekawy, warty obejrzenia. Chyba jest troche twoją Muzą, ale Vivi OLi jak zarówno Mokkasin odzwierciedlają waszą własną Duszę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma czego zazdroscic. To tylko Zara ....

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjecia i dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zazdroszczę", bo też chcę i żal mi, że inni mają za darmo? czy "zazdroszczę", bo to fajny projekt pomyślany przez Zarę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę bo fajny projekt .... bo fajny blog i kibicuje kiedy ktoś takie projekty realizuje, to motywuje i rozwija... nakręca do działania, nowych pomysłów...
      To "darmo" - w tym projekcie to 1/1000 wynagrodzenia które dostali od ZARA.
      Nie żal mi że mają "za darmo", bo w pisaniu blog nie chodzi o darmówki :( ... i zupełnie nie wiem skąd to wieczne przeświadczenie ze tak właśnie jest ?
      Oni nie dość że "dostali za darmo" a jeszcze

      Usuń
  8. ciekawy projekt ja nie moge sie doczekac waszych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubisz mnie?"
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz:
    | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu,przy
    | telefonie albo wszkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00.
    |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostańesz na zawsze sam\sama

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-