powrót do strony głównej / back to main page

Color attack


  • 19


Oficjalnie witamy wiosnę. 

Nie chce już słyszeć o przymrozkach czy opadach śniegu. 
Atakujemy kolorem.
Lubie mocne kontrasty i surowe faktury. 
Ostre kolory chodzą mi po głowie, mimo że wiosnę i lato planuje bardzo pastelowo.
Będą mięty, róże, żółcie, pomarańcze, limonki, brzoskwinie, ale pojawią się turkusowe czy amarantowe kontrasty. 
Look Vivi to jeden z moich ulubionych kombinacji z Angel's Face. (poprzedni TUTAJ )  Niby klasycznie ale bardzo energetycznie. Klasyczny płaszczyk i kolory, ale spódnica ożywia całość i wprawia w ruch. Bo jak już kiedyś pisałam te spódnice są jak żywe. 
Jak dla mnie to połączenie idealne.






















TelefonSONY XPeria Z1 :)






Vivienne :
Spódnica/Skirt - Angel's Face - TUTAJ
Płaszczyk/ Coat - Zara
Sweterek/ Sweater - Zara
Szal/Scarf - Jacadi Paris - TUTAJ
Rajtki/ Stockings - Calzedonia
Buty/Shoes - Chupeta Paris - TUTAJ

Olivier : 
Kurtka/Jacket - Jacadi Paris - TUTAJ 
Spodnie/ Trousers - Il Gufo - TUTAJ 
Sweter/ Sweater - Zara
Buty/ Shoes - Hunter


19 komentarzy:

  1. A mnie ta stylizacja kojarzy z Carrie z Seksu w wielkim miescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spódnice są niesamowite! Jestem w nich zakochana!


    http://malewilczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest boska! Chyba skusimy się na nią. Wiwianka oszaleje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Vivi na jednym ze zdjęć (pod tym gdzie Oli zagląda przez dziurkę) niczym Marilyn Monroe ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Vivka spódnicą wymiata ale że mam syna to zwracam uwage na Oliego i zakochalam się w kolorze swetra

    OdpowiedzUsuń
  7. Vivi cudowna, taki kolorowy ptak, Oli prawdziwy dżentelmen, razem cudownie się uzupełniają, nigdy dość Twoich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Oliviera czapa skąd :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. dla nas też połączenie idealne! :) może beretkę bym jej zmieniła, ale reszta fantastyczna.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu nie mogę się napatrzeć na stylizację bliźniaków.Wyglądają super, taki styl uwielbiam.Mama ma niesamowite wyczucie w stylu :)Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. potwierdzam kom. powyżej:)!!!!
    , pozdrawiam
    ......też mama

    OdpowiedzUsuń
  12. A moja Z1 jakoś nie robi tak cudnych zdjęć :D Kieca młodej boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja Ty ich rozróżniasz ;) ?
    dla mnie chłopca mogłabys ubrac w spódniczke a vivi w w spodnie i marynare
    nie kapnełabym się! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. VIVI TY MOJA KOCHANA
    E A A

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie, ten telefon moglabys sama zareklamowac.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-