powrót do strony głównej / back to main page

Vivi&Oli's reading corner


  • 19





Odkąd w domu stanęła chata a łóżka dzieci są na piętrze, brakowało nam łatwo dostępnego miejsca na codzienne lenistwo, odpoczynek czy czytanie książek. To nowe miejsce do czytania powstało bardzo naturalnie, bo ze starych materacy. Kiedy niemowlęce łóżeczka idą w odstawkę materace można wykorzystać na wiele sposobów. Przykryte narzutą czy kocem pełni funkcje kanapy. 

Nie mogło zabraknąć poduch, które dodają wygody ale i takich ozdobnych. Nie jestem zwolenniczką printów jako takich. Szczególnie w ubraniach (ciągle mam duuuży problem z Mini Rodini ) ale w miejscu które rozwija dziecięcą wyobraźnie i w którym przeżywają przygody w zraz z bohaterami książek nie mogło ich zabraknąć. Nasze printy nie są przypadkowe. To 100% produkt ekologiczny i ręcznie malowany, wypełniona puchem i pierzem. Nieoczywiste są też odcienie. Połączenia róży z musztardą i miętą to jedno z moich ulubionych. Pięknie komponują się z szarością. 

Stoliczek ze skrzynki pomalujecie sami na dowolny kolor. Ja pomalowałam jeszcze na biało i brudny róż.Koszt to ok 5zł. :)
Pomalowane krzynki mogą również służyć za półki na ścianie czy kosze na zabawki.
Czeka mnie jeszcze zmiana koloru na kroplowej ścianie no i zmiana koloru komody... 
.. można tak bez końca :) 




































Poduszki - Ferm Living - TUTAJ
( dziś i jutro darmowy kurier od SCANDI KIDS na zakupy powyżej 50zł. na hasło : VIVIOLI

Narzuta/koc - EFFI -TUTAJ
Lampa - Mr. Maria - TUTAJ
Chorągiewki - Numero 74 - TUTAJ
Drewniany Aparat Fotograficzny - TWIG - TU













19 komentarzy:

  1. Cudowne :) Od dawna zabierałam się za zorganizowanie takiej skrzynki i pomalowanie jej ale jakoś brakło mi motywacji. Teraz się za to zabiorę na pewno.
    Kochana zjadłaś "s" w słowie skrzynka po opisie ceny "produkcji" takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie, pieknie, pieknie.... dech zapiera w 100 procentach, gromkie brawa za pomysl, kreatywnosc, wzkonanie. ale ja mam takie jedno pytanie i absolutnie prosze nie odbierac tego w zlym tonie, ale jak Pani w takim wystroju, w takich materialach radzi sobie z kurzem?????

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie zaaranżowany kawałek przestrzeni i jak zawsze cudne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ! ;) cos z niczego . Dla mnie mega .

    OdpowiedzUsuń
  5. Stary materac, skrzynka za kilka zł i droższe dodatki. Jestem pod wrażeniem kreatywności! Podoba mi się! Kocyk effi mam i jest milusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNY OLO-KOCHAM KOCHAM KOCHAM
    E A A

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko ta brudna tapeta psuje widok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie tapeta, sama malowałam te grochy.. i to nie brud, to twórczość artystyczna moich dzieci :P Wiecej luzu, nie jestem magazynem wnętrzarskim, tu się żyje :)

      Usuń
  8. Oli piękny! W skrzynki ja tez się wkręciłam, właśnie nad nimi pracuję, świetne inspiracje. co do MR to miałam podobnie dopóki nie pojechałam do showroomu Gałązek i nie zobaczyłam tych ciuchów na żywo, w rezultacie nie są tak krzykliwe i przesycone, skusiłam się na legginsy i spodnie dla Ryśka i całkiem nieźle to można wmiksować w resztę, zamów sobie coś i pewnie jak zobaczysz na żywca to się przekonasz. I koniecznie się zapowiadam , może już niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha uśmiałam się z tej brudnej ściany :) To napisał chyba ktoś kto albo nie ma dzieci albo nie pozwala im na radosną twórczość :)
    Kącik cudny. Fajnie bo zupełnie kontrastowy do chatki, jakby były to dwa inne pokoje.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pytanie. skad to białe krzeselko i zawieszka z piewrwszego zdjecia, konik na biegunach????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konik to chyba rękodzieło pani Kasi i jej mamy...

      Usuń
  11. Pięknie! Cudowny kącik! Kocyk milusi, a poduszki FL cudowne (mamy tę z samolotem, sunek uwielbia!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i klimatycznie
    Interesuje mnie ta książeczka z pojazdami, czy mogę prosić o tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  13. witam,

    chciałam zapytać gdzie można kupić taki domek dla lalek??

    z góry dziękuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką farbą jest pomalowana skrzynka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo proszę o info, jaką farbą została pomalowana skrzynka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice project and interesting pictures kindly see our collection of kids wallpaper on http://www.wallsandmurals.com
    Would appreciate your feedback

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-