powrót do strony głównej / back to main page

GIft ideas for boy


  • 7

Już tylko 2 tygodnie do przyjęcia urodzinowego dzieci. Mam już zarezerwowane miejsce a w głowie dekoracje. Wszystko odbędzie się na świeżym powietrzu. Będzie animator, wielkie banki mydlane no i prezenty. Chyba jak każda mama chcę by ten dzień był po prostu wyjątkowy, magiczny i pełen radości dla dzieci. 
Prezenty la Olka są bardzo oczywiste. To typowy maniak motoryzacji. Uwielbia samochody osobowe, roboty drogowe, motocykle i dosłownie piszczy na ich widok. Najbardziej jednak upodobał sobie wóz strażacki. Wiec sprawa była prosta KLIK  . Ten wóz jak i cała reszta samochodowych gadżetów od baghera zachwyca małych rajdowców. 
Osobiście polecam Wam drewniane samochody tej marki. Fajny design, wykonane z drewna i świetnie jeżdżą i są wytrzymałe na wszelkie stłuczki. 








Olivier : 
Trousers - Le Carrousel

Drewniane samochody kupicie -  TUTAJ 


Poniżej moje wybory prezentowe. Oczywiście nie kupiłam wszystkiego, ale parę z tych zabawek gości już w naszym domu i czeka na urodziny.
Porządny garaż plus małe samochodziki to idealny prezent dla małego chłopca.

 1. TUTAJ   I  2. TUTAJ  I  3. TUTAJ   I  4. TUTAJ  I  5. TUTAJ  I  6.TUTAJ  I  7 i 9 TUTAJ  8 . TUTAJ 


Samochody na pedały, jezdziki i chodziki. 


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - TU 


A idealnie na wiosnę i lato do ogrodu przyda się : 


Domek - TUTAJ 

Mata - TUTAJ 

Kosz na zabawki  - TUTAJ 

... cała sesja TU 

7 komentarzy:

  1. Świetne zabawki :D Zapraszam do mnie http://dailydayola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam-zabawki sa swietnej jakosci.Drewniane samochodziki baghera sa piekne i faktycznie super sie prowadza.My wlasnie teraz na cieple dni zakupilismy wozek drewniany baghera i cieszymy sie z niego ogromnie,porzadnie wykonany i bardzo skretny.
    A teraz czekamy na kuriera z samochodem na pedaly baghera i dystrybutorem GAS :) I tez wierzymy ze bedzie to strzal w dziesiatke.
    Kochana a dla twoich pociech juz dzis skladam najlepsze zyczenia urodzinowe :) A uroczystosc napewno bedzie piekna i niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek też jest fanem motoryzacji. Myślałam, że jemu troszkę przejdzie, ale chyba nie zamierza:) Życzę zatem Wam udanej pogody na imprezie urodzinowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj też mam w domu strażaka-maniaka, ale będzie się musiał obejść smakiem, bo takiego cuda mu nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. WitAM, nie mam konta na fejsbuku i tylko tak moge do Pani napisać odnośnie zapalenia krtani. Mam 3dzieci, dwóch starszych synów i 4latkę. Synowie mieli co wiosnę i jesień zapalenie krtani. od 2roku życia do ok5lat. Podawałam encorton i pogotowie+zastrzyk. wiem co to jest. ALE kiedyś trafiłam na lekarkę z pogotowia i podała mi prosty sposób: zagrzać wodę w garach i dziecko nad parę- taka inhalacja, lub do okna9oczywiście ciepło owinąć. Kiedy dzieci dostawaly zapalena, wtedy robiłam inhalację i encorton i pomagało. Życzę zdrówka dla dzieci. pozdra

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam drewniane zabawki.. są takie urocze, mają klasę i wydaje mi się jakby chłoneły każdą chwilę z dzieckiem. kiedy powędrują do następnego młodego odkrywcy to będą dzielić się wrażeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-