powrót do strony głównej / back to main page

After school


  • 3


Jesień w Poslce jest dla mnie stanowczo za krótka. Ta piękna polska jesień, jej aura , widok wszechobecnych liści i towarzyszące im kolory to wszystko to dla mnie za krótko. Za krótko jest wtedy ciepło i za krótko pogoda pozwala na... noszenie podkolanówek. Te  na moich dzieciach uwielbiam. Jest to jedno z moich ulubionych dopełnień codziennych zestawów. Vivi nosi podkolanówki teraz codziennie. Do przedszkola, na wspólne wyjścia czy na plac zbaw. Podkolanówki pasują nam do każdego rodzaju butów od balerinek, przez półbuty, botki, kalosze, tenisówki czy kozaki. Sprawiają że najzwyklejszy strój stanie się uroczy, dziecięcy, trochę szkolny i retro. Korzystajmy z podkolanówek dopóki pogoda jeszcze pozwala.


Ja w tym sezonie wybrałam Collegien, za szeroką ofertę kolorystyczną a te w wielu  niebanalnych odcieniach. Marka oferuje też rajstopy i  oddychające kapcie, które Vivi i Oli noszą w przedszkolu i domu. Nie należą one do najtańszych więc mam dla Was małą zniżkę:

-  5 euro na zamówienie na http://en.collegien-shop.com kod LOVEVIVIOLI 
Darmowa wysyłka przy zamówieniu powyżej 100e.




















Vivienne : 

Sweterek - H&M 

Spódniczka / Skirt - Made by babcia

Plecak / Backpack - Zara

Podkolanówki / Hight SocksCollegien  colour - klick

Buty / Shoes - Manuela de Juan


Olivier : 

Koszula / Shirt - Zara

Spodnie / Trousers - No name

Podkoloanówki / SocksCollegien - colour - klick

Buty / Shoes - Emile et ida - mofflo - KLICK



Photo Sony a77


3 komentarze:

Instagram

-

-

-