powrót do strony głównej / back to main page

Spring on the table


  • 14

Przywołujemy wiosne. 


Choć aura na dworze w niczym nie przypomina jeszcze nadchodzącej wiosny, możemy jej namiastkę stworzyć w domu. Wystarczy trochę zieleni, trawa w donicach ( KLIK wpis sprzed 2 lat )  czy parę kwiatów w wazonie. Wiosnę można poczuć też przez jedzenie: biały twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką, czy wiosenne owoce, choć te teraz tylko wyglądają smacznie. Robimy wiosenne koktajle z mrożonych owoców i pijemy dużo wyciskanych soków. Wszystko to wprawia mnie w lepszy nastój i sprawia że oczekiwanie na tą prawdziwą wiosnę jest bardziej znośne.
U nas kwiaty na stole to norma przez cały rok, jednak  tym razem przy okazji zdjęć, które robiłam zostałam, zostałam zasypana kwiatami, które wcześniej brały udział w sesji dla florystki z  Flora Decor . Wszystko to stworzyło wyjątkowo wiosenny obraz.

Zestwy śniadanowe dzieci to najsłodsza rzecz jaką widziałam w ceramice. Wcześniej mieliśmy miętowe i różowe zestawy z ikea czy parę dziecięcych z Home&You czy Almi Decor, ale to z czym w tym sezonie wytarowała firma Bloomingville to mistrzostwo świata. To DOKŁADNIE to czego szukałam. Urocze śpiące maleństwa na talerzykach, kubeczkach czy miseczkach rozczuliły mnie ogromnie. Proste formy, matowe wykończenie i tylko te cudne zwierzaki. (  It melts my hart )  No i najważniejsze - dzieciaki je pokochały. 

Więcej wzorów i kolorów znajdziecie TUTAJ  






































Kubeczki z myszką - TUTAJ 

Talerzyki śpiące zwierzątka  - TUTAJ

Miseczka z jeżykiem  - TUTAJ 

Jeśli wasze dzieciaki jeszcze za małe polecam pastele z melaminy - KLIK 


Wyciskarka do soków - Tefal Infiny ( Press Revolution ZC 500 H38 )


14 komentarzy:

  1. piękna zastawa a jeszcze piękniejszy wianek, z żywych czy ze sztucznych kwiatów? a jeśli z zywych to z jakich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te artystyczne klimaty! CUDO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek z drewna naturalnego bielony, kwiaty żywe: róża, ornitogalum, woskownica

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i jestem przede wszystkim zachwycona zdjęciami i stylizacjami! Czy mogłabyś zdradzić jakiego sprzętu używasz?
    Na pewno zerknę tutaj jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robie canocem 5d marc III z obiektywem 1,4 50mm :)
      Dziękuje

      Usuń
  5. co to za sukienkę ma ta dziewczyna na zdjęciach??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, zakochałam się w tej zastawie! *.*
    Muszę koniecznie sobie zakupić taki kubeczek z talerzykiem <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam tu przez BLOG ROKU no i wpadłam.Nie wiem jak i kiedy się stąd wygramolę bo siedziałam przez całą noc.A może zostać tu na zawsze? A co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw... uroczy. My mamy z Rice i jesteśmy nim zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak cuuuuuuuuuuuuudnie!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wszystko takie piękneeee!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjecia i paleta barw na Twoim stole. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-