powrót do strony głównej / back to main page

Another Simple dress


  • 5


Do sukienek mam słabość, to tak jak do szpilek. Te jednak powoli odstawiłam i równie fajnie czuje się w fajnych płaskich butach. Wtedy jednak koniecznie sukienka. Uwielbiam połączenie eleganckich sukienek i płaskich/"sportowych" butów. Pisałam Wam kiedyś że sukienki, które mogą wydawać się "wyjściowe" nosze w codziennych sytuacjach. Nie rozgraniczam ich na te "na randkę" czy "po ziemniaki"....no chyba ze to długa suknia jak np. ta z pokazu (TU) choć i ta do traperów i kurtki skórzanej będzie wyglądać fajnie na co dzień . 
Dziś dosłownie parę kadrów z moimi ulubionymi Polskimi markami, które goszczą tu nie pierwszy raz - pamiętacie ? - TUTAJ , TUTAJ czy TU.
Lato jeszcze w pełni, więc warto skorzystać z promocji które obie marki proponują. W butach z Gino Rossi przebiegałam całą wiosnę i lato i oba modele PIA sprawdziły się świetnie jak również trampki. 
A co do Simple cp to klientką jestem od lat wielu i sukienki czy płaszcze mam takie sprzed 10 lat ciągle w stanie PERFECT. Teraz ostatnia chwila bo do przecenionej letniej kolekcji jest dodatkowa -20% więc za bezcen możecie kupić parę fajnych modeli :) Wskakujcie na stronę KLIK 


















Sukienka - Simple cp

Buty, torebka - Gino Rossi

5 komentarzy:

  1. piękna sukienka ale buty szczególnie podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczna uroda , klasyczna sukienka , zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy!
    I zawszE perfekcyjny makijaż 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem tego zestawu i makijażu ;). Naprawdę pięknie :). A przygodę z Simple zaczęłam 3 lata temu i od tamtej pory wszystkie ubrania idealne ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-