powrót do strony głównej / back to main page

Magical time with CHICCO / FLIM


  • 33


Ostatnie miesiące upłynęły tak szybko, że nie zauważyłam kiedy pojawił się listopad a z nim całe to świąteczne zawirowanie. W tym roku jak w poprzednim wyjeżdżamy na cały ten okres, wiec domowe wprowadzanie magicznego klimatu zaczynamy znowu trochę wcześniej niż wszyscy . . . 
Światła i światełka pojawiły się już na choince i w oknach co sprawia że aura za oknem staje się bardziej znośna . . . a pojawienie się zabawkowego Mikołaja w domu mobilizuje dzieciaki do bycia .... wiecie... grzecznym....














Marki Chicco nie muszę pewnie nikomu przedstawiać. Na zabawkach tej marki wzrastały moje dzieci. Bo nie ma nic ciekawszego dla małego bombla niż kolorowe, świecące i ruszające się sprzęty. Coś co przyciąga uwagę, ale też uczy, fascynuje i zaciekawia małego odkrywce - Miś Podróżnik ma to wszystko a nawet więcej. Z początku nie sądziłam że polubi się z cztero i pół letnimi starszakami, ale jak widzicie na filmie - zaiskrzyło miedzy nimi. Miś to taki interaktywny nauczyciel malucha. Najpierw takiego uczącego się pierwszych swoich zwrotów literek i liczb a potem bardziej wymagających, rządnych wiedzy kilkulatków by uczyć zwrotów w języku angielskim! Dzieciaki powtarzają rymowanki, piosenki, poznają alfabet, cyfry, zwierzęta kształty, części ciała czy zwroty związane z podróżowaniem...a wymienne karty z opowieściami sprawiają że zabawka nie jest monotonna, bo każda z nich zawiera inną historie, opowieść, piosenki, zdania i pytania. Dodatkowo Misiek jest uroczy, mięciutki i rusza buźkom kiedy mówi czy śpiewa... myślę że zachwyci niejednego malucha. 

Drugie zaskoczenie to Mini Golf, zaskoczenia dla mnie, bo okazało się że mam bardzo waleczne i uparte dzieciaki. Gra nie jest łatwa, ale bardzo wciągająca. Wprowadza element rywalizacji i uczy cierpliwości, bo zmami piłeczka wpadnie do dołka trzeba najpierw trochę poćwiczyć. Zachęcające są na pewno elementy dźwiękowe i światełka a tablice wyników mobilizują małego gracza 



Tęczowa kostka to przyjaciel każdego bobasa. To zabawka, nocna lampka, projektor i pozytywka w jednym. Odpręża, uspokaja, wycisza i wprowadza w łagodny wieczorny nastój.   


....


Filmiki innych mam znajciedzie na www.gwiazdkazchicco.pl




 .

33 komentarze:

  1. Strrrasznie nie pasują te zabawki, ani do wystroju, ani do stylizacji dzieciaczków, ani w ogóle do Was....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lego tez nie pasują a mamy 3 wielkie kosze .... To samo z barbie, księżniczkami czy spidermanami ale są ... Masz dzieci ? ☺️

      Usuń
    2. hehe dobre :) no i nie da sie ominąć pewnych zabawek :)

      Usuń
    3. Zabawki sa OK, tylko dla znacznie mlodszych dzieci i moze dlatego tutaj nie pasuja.

      Usuń
  2. Prześliczny film. Moc emocji i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik super, ale faktycznie te zabawki to z innej bajki niż Wasza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja, ale po co ten makijaz u dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... czasmi tez malujemy paznokcie... tu akurat usta... jutro może zakręcimy loka :)

      Usuń
    2. Widzę na fb, że nowy film jest.... wchodze na bloga, ogladam i mysle sobie no, no,no, wooooow
      Przesuwam się na komentarze i d..a, kurczę no.... mam wrażenie, że niektórzy oglądają z zamiarem: A zaraz i tak się do czegoś przyczepie..... może ktoś powie, że jestem malo spostrzegawcza itd. No ale bez przesady, zabawki z innej bajki, że co? Zabawki są dla dzieci- bliźnięta mają 4 lata ii to im generalnie ,,służą ", nawet jeśli nie jest to dokońca estetyka ich Mamy, to co?????? Helloł, makijaż? Pewnie P. Pieczonka robiła, ludzie luuuuz i będzie ok :-) pozdrawiam

      Usuń
    3. Kurczę nie znam chyba dziewczynki która choć raz nie próbowała umalować się szminką mamy czy nosić jej buty na obcasie, sama przerabiałam ten etap i zapałem "wymazywałam" szminki mojej mamy, później wkładałam jej szpilki i pradowałam po pokoju ;-) nie widzę w tym nic złego ;-) film przepiękny, aż poczułam klimat świąt! Brawo! :-)

      Usuń
    4. Chyba byłam jedyną dziewczynką, która nie malowała się mamy szminką, ale dlatego, że mama nie używa szminek, ale w szpilkach dzielnie paradowałam.

      Usuń
  5. Moja córeczka też bawi sie moimi kosmetykami, maluje usta. Nie uważam żeby to było coś złego. A co do zabawek to nie wiem w którym poście ale ktoś już raz krytykował że dzieci nie maja Barbie, klocków... Nigdy nie dogodzisz, zawsze sie znajdzie ktoś kto bedzie krytykował. To chyba zazdrość...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia, Ty nie rób zdjęć! Ty kręć filmy! Są MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Magicznie, słodko i rodzinnie ;) wspaniały film, i zabawki super. Wiadomo, że dzieci nie uchowasz bez spidermena i barbie, bez kolorów i grających głośno melodyjek. W sumie całe szczęście, że tak jest, nie samym drewnem i eko człowiek żyje ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający filmik. Podziwiam ogrom pracy, który musiałaś i musieliście włożyć w jego przygotowanie. Aż chce się sprzątać, dekorować, żeby już było pięknie, bajecznie- ŚWIĄTECZNIE!
    Uwielbiam do Was zaglądać, zwłaszcza aby podziwiać te cudowne filmiki.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd łańcuchy? Filmik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie tam u Was ! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny filmik. Myślę że wszystkie mamy( tak jak zapewne pani Kasia) których dzieci mają świetnie wystylizowane pokoje po zabawia chowają wszystkie plastikowe zabawki do koszy wiklinowych i drewnianych skrzyni.I myślę że to normalne.Więc co to za krytyka niepotrzebna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie jest krytyka ;) to jest chyba pochwała wszystkiego co Kasia do tej pory zrobiła, a co było doskonałe!
      Nie chodzi o to, ze dzieci się bawią plastikowymi paskudztwami (każde dziecko jakieś paskudztwo ma ;)) tylko o to, że to totalnie nie pasuje do ich estetyki. ja rozumiem, że trzeba zarabiać, ale może inne tło wymyślić? a nie ludwiki, diory, pałace i ....chicco ;/
      tak czy siak, zawsze było bajecznie pięknie!!

      Usuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem i... idę się schować ze swoim filmem do szafy ;)
    Dzieło sztuki. Jesteś artystką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Końcówka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAWSZE czytam i oglądam, ale nigdy nie komentuje. Czytam komentarze i aż się.... zagotowałam!!!zazdrosnice jedne!!!
    Piękny filmik,cudowne i szczęśliwe �� ❤ i Ty Kasiu między tymi prezentami ��Poczułam magię świąt �� co niektórzy chyba wyznają zasadę "muszę bo się uduszę "i koniecznie przyczepić trzeba się do zabawki, makijażu czy jeszcze czegoś innego!!! Nie zwracaj uwagi i zakręć loka na pewno!!! Mnie się podoba i to bardzo �� skąd łańcuch na choinkę, który robiły dzieci? Buziaki ��

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wierzę, że widzę tu plastik!

    OdpowiedzUsuń
  16. a fotele nowe, to o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Filmik jest cudowny moja M obejrzała z otwartą buzią i oczkami jak pięciozłotówki. Do tego cudowna muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Filmik bardzo ładny, naprawdę nadajesz się na filmowca :)

    Ale zabawki badziewne. Nie powinnaś obniżać lotów w reklamie, dla dobra własnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny filmik !!!!!!!! Prosimy o wiecej !:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasia do tej pory myślałam, że Ty to najlepszy blogowy fotograf, ale teraz widzę, że Ty jeszcze gdzieś reżyserkę po cichu robiłaś!
    Cudo !
    Jestem zachwycona :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bola oczy od tego zielonego plastiku.
    Nie pasuje mi to tutaj. I to żaden hejt, wyrażam swoją opinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Vivi i Oli- magiczny blog, moja oaza, zachwyt, zdjęcia i filmy zapierające dech w piersiach, nieosiągalne marzenia...
    A dziś pod choinką zwykłe zabawki- tak popularne i dostępne dla wszystkich :)
    Fajnie i ładnie, ale to nie u Vivki i Olka, u nich jest zupełnie inny klimat, absolutnie ponadprzeciętny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny filmik choc nie rozumiem co z niego ma Chicco...Jesli miala byc to jakas forma reklamy dla tej firmy to filmik ma raczej odwrotne dzialanie...Na tle tych pieknych mailegow plastikowe zabawki (choc pewnie nie najgorszej jakosci) wypadaja kiczowato. Gwiazdami tego filmiku sa prdukty Maileg a nie Chicco...to troche jak ze slubem Kare Middelton- ona wychodzila za ksiecia ale w mediach to mlodsza siostra byla gwiazda :-). Nie mniej filmik przepiekny i magiczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie Kaska dalas się kupić! Pamiętam jak kiedyś pisałaś, o sztuce, o tym jak trzeba dzieciom pokazywać co piękne, a nie badziew którego pełno wkoło. A tu proszę, ten misiek to jeszcze ujdzie, ale ten mini golf to najbrzydsza zabawka jaka ostatnia widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-