powrót do strony głównej / back to main page

Cool Club bardzo wakacyjnie


  • 3


Dziś bardzo letni i wakacyjny wpis jeszcze z Maroka. Jest to kolejny i zarazem ostatni w tym sezonie wpis z marką Cool Club. 
Tym razem w roli głównej wakacyjne t-shirty z których słynie SMYK bo dzieciaki uwielbiają te kolorowe i wesołe koszulki ,których w ofercie jest dosłownie setki. Bardzo mile zaskoczyły mnie te zabawne, ale i stylowe bluzeczki topy i t-shirty. Dziewczęce bardziej romantyczne a chłopięce szalone i śmieszne. Ja na nasze wakacje wybrałam te letnie plażowe, które wprost idealnie wpisały się w naszą marokańską podróż. Nie mogło zabraknąć też modnych w tym sezonie neonów. Kolorowe spodenki, okulary i klapki razem stworzyły idealny wakacyjny look. W okolicznościach basenowych zostawiany sztywne modowe ramy i szalejemy, nie bierzemy mody tak serio a bawimy się nią. Typowe letnie nadruki jak kapelusz, klapki, kosz czy ręcznik plażowy nie pozostawiają w wątpliwości, że to naprawdę czas plażowania, czas beztroski i zabawy.



































Podsumowując naszą wiosenna letnią współprace w marką Cool Club by SMYK odsyłam Was do poprzednich wpisów które pojawiły się na blogu i oczywiście do naszego wakacyjnego filmu który powstał w Maroko. 







Cały wpis KLIK


            

Cały wpis KLIK




Cały wpis KLIK

Więcej KLIK



Więcej KLIK 


i na koniec film :)

..


Mam nadzieje że zachęciłam Was moje drogie wymagające mamy do marki Cool Club. Do tego że nie koniecznie musimy szukać drogich zagranicznych marek, bo w SMYKU każdy znajdzie coś dla siebie w przystępnej cenie. Ja cenie markę za jakość, za to że linia basic nie ma sobie równych w porównaniu do popularnych hiszpańskich sieciówek a cała pozostała cześć kolekcji poza jakością to na prawdę modne, zgodne i fajnie zaprojektowane ubrania, które nie wysysają naszych kieszeni. Można skomponować całą szafę dziecka w ciekawy sposób, nie wydając na to majątku. W Smyku znajdziecie dobre obuwie, ubrania na wiele okazji oraz masę dodatków co starałam się Wam pokazać w tym sezonie i wiem że wiele z Was wybrało się po ubrania Cool Club. Dziękuje za nadesłane zdjęcia i miłe wiadomości myślę ze następnym razem stworzymy modną galerie Cool Club bo wasze propozycje były naprawdę świetne !!! Pamiętajcie moda to styl nie metki. Warto znalezć ten swój i niekoniecznie ślepo podążać za aktualnymi trendami. 





3 komentarze:

  1. Podsumowanie trafne!! A zdj rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Się uśmiałam😂
    Jak to ludzie potrafią się zmienić.dobrze czasem odkryć oczywista oczywistość. Niektórzy potrafią wyszukać coś ekstra w 3 razy tanszym pepco lub w sh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiałam...? zmienić ?
      niektórzy... no tak a niektórzy nie szukają i kupują za setki euro...dla kazdego coś dobrego...Vivka i Olek mają i z smyka i lidla i DOlce i innych Diorów...fajnie znalesć złoty srodek i nie zatracić się w tym...

      Usuń

Instagram

-

-

-